Kalendarz roku harcerskiego

sobota, 27 kwietnia 2013

Obóz coraz bliżej!


Czuwaj!

Im bliżej do naszego lipcowego wyjazdu, tym więcej szczegółów.
Mamy informatory obozowe, które są do pobrania z tej strony.

Druhny, będziecie mogły je również zabrać z harcówki, będą na Was czekały na tablicy ogłoszeń:)
Podobnie jak KO, jeżeli ktoś jeszcze nie ma.

Na podanej powyżej stronie znajdują się też Karty Obozowe, które należy wypełnić i oddać wraz z zaliczką 100zł do 10.maja do dh. Drużynowej.
Przy wypełnianiu karty prosimy zwrócić szczególną uwagę na:
  • numer ewid. PESEL dziecka
  • nr rodzinnej książeczki ubezpieczeniowej lub załączone ksero wpłaty składki ubezpieczeniowej
  • uzyskanie pieczątki szkoły, do której uczęszcza dziecko
  • informacje o stanie zdrowia dziecka - szczególnie alergie, przeciwskazania
  • podpisy (są wymagane w dwóch miejscach)
W celu otrzymania dofinansowania  należy starannie wypełnić w Karcie Obozowej  wysokość dochodów potwierdzoną pieczęcią zakładów pracy rodziców.



Prawidłowe wypełnienie karty znacznie nam ułatwi pracę i oszczędzi czasu, dziękuję :)

Z harcerskimi pozdrowieniami,
drużynowa,
pwd. Nina Wojda

niedziela, 7 kwietnia 2013

Obóz 2013 - pierwsze informacje

Drodzy Rodzice, Drogie Druhny,

pojawiły się pierwsze informacje na temat tegorocznego obozu.

Miejsce: Duży Jabłuszek nad jeziorem Wieckie
Termin: 04.07 - 30./31.07.2013
Koszt: 950zł (z możliwością dofinansowania)

Wyjeżdżamy na noc z Krakowa pociągiem, następnie przesiadamy się do autokaru, który zawiezie nas niemal na miejsce obozowe nad jezioro:)

Każda uczestniczka przed obozem musi wypełnić Kartę Obozową - KO (jest do pobrania z naszego chomika - link umieszczony obok) i oddać ją do 10.maja wraz z zaliczką 100zł do dh. drużynowej.

W najbliższym czasie powinny się pojawić informatory z dokładniejszymi wskazówkami np. co należy wziąć na obóz:)


Druhny!
Kilka ważnych terminów:

przed obozem:
22.06. - przygotowanie sprzętu - każdy zastęp rozstawia sobie namiot, sprawdza czy jest kompletny i oznacza
28.06. - pakujemy cały sprzęt pionierkowy i namioty TIRa, pamiętajcie, że musicie spakować sobie skrzynie wcześniej!:)

na obozie:
20.-21.07. - odwiedziny rodziców i Olimpiada Obozowa

na obozie w 2012r. :)

poniedziałek, 18 lutego 2013

Biwak drużyny - informacje


Drogie Druhny,Drodzy Rodzice

z okazji 30. rocznicy powstania naszej drużyny organizujemy dwudniowy biwak drużyny w chatce Zaćkimbaniec położonej w północnych Gorcach, niedaleko Lubomierza. (www.zackimbaniec.zhr.pl)
www.facebook.com/zackimbaniec
Koszt: 55 zł (ubezpieczenie, przejazdy i nocleg)

Termin: 16 – 17 .03.2013
(wyjazd w sobotę rano, powrót na Mszę Świętą z oprawą harcerską o 16:30 w niedzielę)

CO ZABIERAMY?
- podbita LEGITYMACJA
- mundur (kto ma) + rajstopy do munduru!
- bielizna
- ubrania (podkoszulek, ciepła bluza lub polar, spodnie)
- kurtka przeciwdeszczowa
- obuwie (wygodne mundurowe; do chodzenia po chatce)
- przybory do mycia, ręcznik
- piżama lub dres do spania
- śpiwór + karimata na zastęp
- miseczka, talerz  i szczućce
- śpiewnik, notatnik, przybory do pisania, latarka
- prowiant według podziału (dokładna informacja co,  kto bierze zostanie podana na zbiórkach zastępów oraz zamieszczona na stronie internetowej www.5ndhgawra.blogspot.com)

Cały ekwipunek powinien być spakowany do jednego plecaka, który druhna może sama nieść. Ręce powinny pozostać wolne.
Organizatorki nie biorą odpowiedzialności za sprzęt elektroniczny (komórki, odtwarzacze mp3 itp.).

Zgłoszenia i wpłaty :         do 1.marca. 2013.
Ze względu na obowiązek zgłoszenia biwaku w Okręgu Małopolskim  ZHR wraz z numerem polisy ubezpieczeniowej grupy na dwa tygodnie przed wyjazdem zgłoszenia później niestety nie będą możliwe.

Pieniądze będziemy zbierać w piątek 01.03.2012 w harcówce w godzinach popołudniowych.


Kontakt : 504 767 624 – drużynowa pwd. Nina Wojda

niedziela, 10 lutego 2013

Łyżwy!


Czuwaj!

W sobotę miałyśmy małą wycieczkę do Krakowa.




 Najpierw na rynku podzieliłyśmy się na dwa patrole i w tych zespołach przygotowywałyśmy grę dla drugiego. Na końcu miała się kryć legenda związana z Krakowem. Jak się okazało obydwie grupy zostawiły takie same;)

 Następnie pojechałyśmy na upragnione łyżwy!

 

Jak na pierwszy raz dla niektórych - całkiem nieźle nam szło!







 A kiedy zamigotała po 1,5 godzinie lampka informująca nas o końcu czasu, słychać było tylko cięzkie westchnienie.


A jak się bawiłyśmy? :)


więcej zdjęć - KLIK - zapraszamy!

sobota, 26 stycznia 2013

26.01.2013 Struktura

Czuwaj!

    Dzisiaj odbyła się zbiórka drużyny na temat funkcji (w chorągwi,hufcu i drużynie).
Po apelu miałyśmy ułożyć się w szeregu według daty urodzenia, nie używając słów - UDAŁO SIĘ (prawie;)).
    Przez następną część zbiórki działałyśmy w grupach wiekowych:
CZERWONA: najstarsze
NIEBIESKA: średnie
POMARAŃCZOWA: najmłodsze
   Pierwszym zadaniem było ułożenie 6 harców, następnie każda z drużyn wykonywała te wymyślone przez inne drużyny, za prawidłowo wykonany harc nagrodą były "tajemnicze karteczki".
Gdy każda z drużyn wykonała wszystkie zadania, kolejnym etapem zbiórki było ułożenie karteczek według hierarchii w danej jednostce.
Następnie odbyła się (pełna śmiechu) PARADA OSZUSTÓW.
Każdy zastęp otrzymał na końcu zbiórki zadania międzyzbiórkowe, dzięki którym utrwali sobie informacje zdobyte na zbiórce:)

Zaszczyt dzierżenia kroniki oraz wykonania karty z dzisieszej zbiórki przypadł dh Emilii.

druhny Daria, Patrycja i Klaudia ze śnieżnym kolegą



Do zobaczenia!

dh Magda

środa, 26 grudnia 2012

Składki organizacyjne na 2013 r.

Drodzy Rodzice, Drogie Druhny,

Zarząd Okręgu Małopolskiego ZHR ustalił wysokość składek organizacyjnych na rok 2013

w wysokości 9,50 zł miesięcznie.

Ale jeżeli wpłacimy całą kwotę o końca roku 2012 stawka pozostanie 6zł miesięcznie. Nie chcemy nikogo zmuszać do płacenia składek "na przód", jednak pragniemy podkreślić, że jest to oszczędność 42zł na cały rok!

Dlatego bardzo prosimy wszystkie druhny o mobilizację i wpłacenie 72zł (za cały rok).

Gdzie i kiedy?
W harcówce:
w sobotę u dh Ewy - 10:00-10:30
w niedzielę u dh Niny - 16:00-16:30.


Kontakt:
gawra5@gmail.com


środa, 28 listopada 2012

Zbiórka drużyny :)

Druhny!
W sobotę 1 grudnia spotykamy się o 11 w harcówce (oczywiście w mundurach) :)
Liczę na Waszą obecność :)
P.S. W programie masa dobrej zabawy!